VP44 tipo kuro siurbliai su PSG16 elektronika | |
Šie siurbliai pakankamai patikimi, palyginus su ankstesnės kartos siurbliais. Pagerinti ir panakiniti netobulumai ansktensių sistemų. Siurblys labia jautrus kuro kokybei. Nerekomenduojama naudoti biodyzeliną ir kurą su didelės sieros konsentracijos junginiais. VP44-PSG16 sistemoje nėra kuro padavimo siurbliuko iš bako, kadangi pats kuro siurblys PSG16 traukia kurą iš bako. Kuro sistemos sutrikimas dažniausiai atsitinka dėl sistemos užsiorinimo (paaiškininmas: tai atsitinka kai esant nesandariai kuro sistemai patenka oras). Užsiorinus siurbliui savarankiškai užkurti variklį labai sunku. |
|
Paskutinė VP44 siurblių karta turi elektroninį bloką PSG-16. Joje integruota geriausios VP44 siurblių savybės. PSG-16 siurbliai buvo daugiausiai montuojami į Opel automobilius: Vectra-C, Zafira, Signum ir SAAB 9-5. Siurblio tepimas ir aušinimas vyksta dyzelino pagalba, todėl naudoti nepatvirtintos rūšies dyzeliną nerekomenduojama. Siurblio įpatumas – tai visiškai autonominis darbas su dyzeline kuro sistema, be jokių papildomų kompiuterių kuro sistemoje. PSG-16 siurbliai turi dvi jungtis su šimtu kontaktų. Visi automobilio davikliai yra pajungti tiesiai į siurblį. Su kitais automobilio kompiuteriais PSG-16 jungiasi CAN high speed sąsaja, kuri užtikrina duomenų perdavimą šiose sistemose: ABS / ETC / AT / CIM / Power steering. Siurblys sinchronizuojasi su variklio alkūniniu velenu. Ši sistema turi „pirminio įpurškimo“ funkciją, kuri atitinka EURO 3 standartus. Pirminis įpurškimas užtikrina minkštesnį ir švaresnį darbą esant šaltam varikliui; temperatūrai pasiekus 45 C , ši funkcija yra išjungiama. Siurblyje įdiegta imobilaizerio funkcija - jis registruojasi su CIM arba imobilaizerio sistemomis, priklausomai nuo mašinos komplektacijos. Kiekvienas siurblys registruojamas prie mašinos pagal VIN ir „Login“ duomenis. Šie siurbliai pasižymi gan patikimu darbu. Jiems atliekame techninį aptarnavimą – taisome mechaninę dalį. Elektroninė dalis genda labai retai. |
|
Pagrindinių daviklių ir valdymo elementų sistema PSG-16: | |
1 Kuro siurblys 2 Atmosferos slėgio daviklis 3 Akceleratoriaus pedalo padėties daviklis 4 Akceleratoriaus pedalo padėties daviklis 5 Tepalo temperatūros daviklis 6 Oro srauto matuoklė 7 Alkūninio veleno padėties daviklis 8 Slėgio daviklis į įleidimo kolektorių 9 Žvakių valdymo modulis 10 Sankabos suveikimo daviklis |
|
11 Stabdžių pedalo daviklis 12 "Cruise control" sistemos įjungimo daviklis 13 Pagrindinių elementų maitinimo relė 14 Kompresoriaus relė 15 "Cruise control" sistemos daviklis 16 Vakuuminės turbines valdymo vožtuvas 17 EGR vožtuvas 18 Vakuuminis oro išsklaidymo valdymo vožtuvas 19 Tepalo lygio daviklis 20 Vakuuminis oro uždarymo vožtuvas |
|
Šie siurbliai pakankamai patikimi, palyginus su ankstesnės kartos siurbliais. Pagerinti ir panakiniti netobulumai ansktensių sistemų. Siurblys labia jautrus kuro kokybei. Nerekomenduojama naudoti biodyzeliną ir kurą su didelės sieros konsentracijos junginiais. VP44-PSG16 sistemoje nėra kuro padavimo siurbliuko iš bako, kadangi pats kuro siurblys PSG16 traukia kurą iš bako. Kuro sistemos sutrikimas dažniausiai atsitinka dėl sistemos užsiorinimo (paaiškininmas: tai atsitinka kai esant nesandariai kuro sistemai patenka oras). Užsiorinus siurbliui savarankiškaiužkurti variklį labai sunku. OPEL 5851041 / 5851594 / 9196675 / 93176989 |
|
Yra pasitaikę atvejų su automobiliais iš Anglijos: automobiliai atvykdavo su išmontuotu siurbliu bagažinėje. Sumontavus siurblį ir panaikinus kuro padavimo sistemos gedimus, automobilis užsikurdavo be papildomo siurblio remonto. Opel automobiliuose visus VP44-PSG16 siurblius galime pritaikyti bet kuriam šio modelio automobiliui. Esant įpurškimo sistemos sutrikimų, prietaisų skydelyje užsižiebia indikacinė lemputė. Pasitaikantis siurblio gedimas - automobilis neužsiveda arba užsiveda labai sunkiai. |
|
Mūsų firmoje atliekame šiuos darbus šalinant VP44-PSG16 sistemos defektus: » Siurblių elektronikos ir mechanikos diagnostika su stendu |