Automatinė greičių dėžė: Powershift 6DCT450/MPS6 

pilna straipsnio versija rusu kalboje.  статья на русском языке >> flag3


 

Automatinė greičių dėžė Powershift 6dct450 / MPS6 buvo sukurta vokiečių firmos GETRAG specialistų

ir nuo pradžių buvo skirta Chrysler automobiliams.

Vėliau ši transmisija buvo taip pat montuojama Volvo ir Ford automobiliuose.


DODGE / CHRYSLER 
JOURNEY 09-14 FWD L4 2.0L 2.2L MPS6(6DCT450)
SEBRING 2007-2010 SEBRING/L4 2.0L 2.2L MPS6

FIAT FREEMONT 2,0 MJet

FORD
C-MAX 10-14 FWD L4 2.0L MPS6(6DCT450) 
FOCUS 08-14 FWD L4 1.6L 2.0L L5 2.5L MPS6(6DCT450)
FOCUS 10-14 FWD L4 2.3L MPS6i(6DCT451) 
GALAXY 10-14 F/AWD L4 2.0L 2.2L MPS6(6DCT450) 
KUGA 10-14 F/AWD L4 2.0L 2.2L L5 2.5L MPS6(6DCT450)
MONDEO 10-14 F/AWD L4 1.6L 1.8L 2.0L 2.2L MPS6(6DCT450)
MONDEO 13-14 F/AWD L4 2.0L MPS6i(6DCT451)
S-MAX 10-14 FWD/4X4 L4 2.0L 2.3L MPS6(6DCT450)

VOLVO:
C30/C30 R 09-12 FWD L4 1.6L 2.0L MPS6(6DCT450)
C70 08-13 FWD L4 1.6L 2.0L MPS6(6DCT450) 
S/V60 10-14 FWD L4 1.6L 2.0L L5 2.0L MPS6(6DCT450) o
S40 08-12 FWD L4 2.0L MPS6(6DCT450) 
S60L 13-14 FWD L4 1.6L MPS6(6DCT450)
S60L 14 FWD L4 1.6L MPS6i(6DCT451) 
S80 10-14 FWD L4 1.6L 2.0L MPS6(6DCT450) 
S80 14 FWD L4 2.0L MPS6i(6DCT451) 
V40 12-14 FWD L4 1.6L MPS6(6DCT450) 
V50 08-12 FWD L4 2.0L MPS6(6DCT450) 
V60 12-14 FWD L4 1.6L 2.0L MPS6(6DCT450) 
V70 09-14 FWD L4 1.6L 2.0L MPS6(6DCT450) 
XC60 10-14 FWD L4 2.0L MPS6(6DCT450)
XC60 13-14 FWD L4 2.0L MPS6i(6DCT451) 
XC90 10-11 FWD L5 2.4L MPS6(6DCT450)


Dėžes žymėjimas 6DCT450 paaiškinimas:

6- 6 begių

DCT- dvigubos sankabos transmisija

450-maksimalus sukimo momentas


skirtingų automobilių modelių dėžės skiriasi tvirtinimu, starterio vieta ir programine įranga

deze6


Ši transmisija yra pagal savo konstrukciją artima VAG grupės greičių dėžėms DSG.

Iš esmės tai yra mechaninė dėžė su elektroniniu valdymu.

Sankabos tipas-"šlapia": sankabos diskeliai panardinti į tepalą.

Pagrindinis trūkumas ir skirtumas nuo VAG DSG transmisijos yra bendras tepalas ir dėžės krumpliaračiams, ir sąnkabai, ir hidraulikos valdymui.

Dylant frikciniams diskeliams jų atplaišos išsineša į visos dëžės elementus. Labiausiai nukenčia gr.dėžės kompiuteris su hidrauliniu bloku: mechatronikas.


kompiuteris su hidrauliniu bloku: mechatronikas

deze10


Stringant šiam kompiuteriui atsiranda sąnkabos smūgiavimas, dėl to sąnkaba visiškai sulūžta. Nuo sąnkabos smūgių

lužta dėžės mechaninės dalys.

GETRAG rekomenduoja pirmą tepalo keitimą atlikti ne vėliau 45000 km. Vėliau rekomenduotina keisti kas 30000km.

Tepalas yra ypatingai brangus ir retas, tinka tik kelių firmų.

Kaina 15-40 eur už litrą.( pakeitimui reikia 7-litrų tepalo).

Tepalo keitimas taip pat reikalauja specialių žinių.

Sąnkabos pilnas resursas 120-130 tūkst. km.

Automobiliai kurių rida apie 200 tūkst. jau visada būna po sąnkabos pakeitimo.

Naujos sąnkabos mazgas kainuoja Vokietijoje 2000eur.

Dėžės privalumas -tai greitas bėgių perjungimas ir ženklus kuro sąnaudų sumažėjimas. Specialistų skaičiavimais, lyginant su įprastomis automatinėmis greičių dėžėmis, kuro sąnaudos mažėja apie 10%.

Iš trūkumų tai brangi eksploatacija (del tepalo ir filtro dažno keitimo) ir dar brangesnis remontas.

Atsarginių dalių šiai dėžei itin mažai, užsakyti galima frikcinius diskelius, diskelių metalines plokšteles ,keletą tarpinių ir įvorių.


Visas atsarginiu daliu rinkinukas yra pavaizduotas nuotraukoje

deze9

sankaba ir kitos dalys


Kad pilnai suremontuoti greičių dėžę,reikia turėti kitą dėžę ardymui. Dėl to remonto kaina ženkliai padidėja.

Dėżės montavimas turi tam tikrų subtilumų.

Sąnkabos griebtuvas turi atitikti savo pozicijas 0.5mm tikslumu.Vertinant ,kad dėžės svoris 100kg ,tai tikrai nelengvas darbas.

Nesutaikant sąnkabos griebtuvo ,sąnkaba iš karto sulūžta. Pagal atsilepimus taip nutinka kas trečiam dėžės montavimui.

Dėl dalių trūkumo ir remonto neapibrėžtumo,Voketijoje ir kitose Europos šalyse šios dėžės neremontuojamos.

Dėžės ,kurios perkamos mašinų ardymo aikštelėse (šrotuose) ,90% yra su gedimais, dažniausiai todėl automobilis ir priduodamas ardymui.(neskaitant automobilius po avarijos)

Šios dėžės ir sudaro ardomo automobilio didžiausią kainą.

Dažnai klientas po 1 mėnesio kreipiasi į servisą jau po dėžės keitimo iš savartyno. Keletą kartų automobiliai buvo priduodami remontui su dar viena dėže bagažinėje.

Nežiūrint aprašytų trūkumų dėžės konstrukcija tiesiog puiki, o važiavimo savybės lenkia VAG DSG gr.dėžes.

Palyginimui DSG dėžės jau buvo sukurtos su akivaizdžiais trūkumais ir sugesdavo ne dėl susidėvėjimo ,o dėl blogos konstrukcijos.

VAG koncernas investavo į savo DSG dėžių projektavimą apie 10 mlrd. eur ir šiai dienai neturi jokios alternatyvos.

Nuo 2014m VAG koncernas informavo ,kad ženkliai padidino DSG dėžių patikimumą,bet realiai visi pakeitimai padaryti programinės įrangos dėka, mažinant DSG dėžės geriausias savybes, įdiegiant daugiau apsaugų.


deze5


Greičiu dėžės 6DCT450 kurioms turime dalių:

DG9R 7000 AA VOLVO V70 S60 V60 V40, V60 1.6D

7M5R 7000 HE VOLVO V50

7M5R 7000 HD VOLVO V50

7M5R-7000-AA FORD

7M5R-7000-AB FORD

7M5R 7000 AD FORD

7M5R 7000 AE FORD

7M5R-7000-AG FORD

7M5R-7000-AH FORD

7M5R-7000-AJ FORD

BV6R 7000 AF FORD FOCUS 2.0

CV6R 7000 AD FORD KUGA 2.0

CV6R 7000 AC FORD KUGA 2.0

AG9R 7000 QB FORD S MAX

7M5R-7F096-CA FORD FOCUS

7M5R-7F097-AJ FORD FOCUS

FV4R 7000 AB FORD

DS7R-7000-BE FORD MONDEO

8U3R 7000 NG DODGE JOURNEY

8U3R 7000 NH DODGE JOURNEY

 


 Kiekvienos gr.dėžės programinė įranga yra unikali, dėl to perkant kitą dėžė reikia pasitikrinti žymėjimą. Dėl dėžės remonto skambinti 8 603 17371 arba Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlų. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

Ieškant kitos greičių dėžės raskite lipduką ant savos ir kad išvengti nesklandumų, pirkite su tokiu pačiu žymėjimu.

 

deze11

 

 

© 2013 LBM | Joomla 2.5 Templates by vonfio.de